Kuidas allkirjastada laenulepingut?

Kui Teil tekib digiallkirjastamisega probleeme, siis palun tutvuge allpool toodud juhistega:

  • Klikkige nupul "Allkirjasta laenuleping"
  • Avanenud aknas valige, kas soovite end tuvastada ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID abil ning täitke vajalikud väljad järgides ekraanile kuvatud juhiseid.
  • Pärast isikutuvastust avaneb leping. Tutvuge selle sisuga kasutades üleval osas olevaid nuppe. Paremal oleva nupu kaudu saate lepingu pdf-formaadis endale alla laadida.
  • Allkirjastamiseks klikkige lepingu all või paremas tulbas asuval oranžil nupul "Allkirjastage elektrooniliselt".
  • Avaneb uus leht, kus saate valida allkirjastamise meetodi.
  • Pärast edukat allkirjastamist ilmub vastavasisuline teade ning Te saate soovi korral alla laadida allkirjastatud lepingu.

Kui allkirjastamisel esineb probleeme:

  • kontrollige, kas Teie sertifikaadid on kehtivad ja sisestatud koodid korrektsed;
  • sulgege veebilehitseja ja avage allkirjastamislink uuesti;
  • avage allkirjastamislink teist liiki veebilehitsejaga;
  • või võtke ühendust meie klienditeenindusega, kes saab edastada laenulepingu pdf-formaadis e-mailile või posti teel.
  • Salvestage leping endale arvutisse.
  • Tehke failil parem klõps ja valige digitaalne salvestamine. Valiku eest on Digidoc4 logo.
  • Avanenud Digidoc4 aknas valige alt paremast nurgast sinise nupu juures, noolekese abil, kas soovite lepingut allkirjastada Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi abil (viimasel juhul peab olema kaart sisestatud kaardilugejasse).
  • Vajutage allkirjasta/sign ja järgige ekraanil kuvatud juhiseid.
  • Kui fail on edukalt allkirjastatud, edastage palun asice-formaadis fail e-maili aadressile info@tfbank.ee.

Kui allkirjastamisel esineb probleeme:

  • kontrollige, kas Teie sertifikaadid on kehtivad ja sisestatud koodid korrektsed;
  • kontrollige, kas programmile on kõik uuendused tehtud;
  • sulgege programm ja alustage uuesti;
  • võimaluse korral kasutage muud digitaalset allkirjastamismoodust;
  • või võtke ühendust meie klienditeenindusega, kes saab edastada allkirjastamislingi, anda nõu programmi kasutamiseks või edastada lepingu posti teel.

Kui Teil pole võimalik lepingu allkirjastamiseks kasutada TF Banki allkirjastamislinki või Digidoc4, siis alternatiivina saate luua endale tasuta Dokobiti konto, allkirjastada selle abil laenulepingu ja edastada asice-formaadis failis e-mailie info@tfbank.ee.

Allkirjastamiseks

  • logige keskkonda ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID abil sisse;
  • klikkige paremal asuval oranžil nupul "uus dokument";
  • esimeses punktis valige faili formaadiks AsiC (antud formaati salvestatakse hiljem allkirjastatud leping);
  • teises punktis laadige üles dokument ja andke sellele nimi;
  • kolmandas punktis jätke osapooleks ainult enda nimi. TF Banki osapooleks märkides ei jõua fail kahjuks meieni;
  • neljandas punktis pole vaja muudatusi teha;
  • klikkige all paremal asuval nupul "Jätkake allkirjastamisega"; 
  • avaneb uus leht, kus saate sisestatud andmeid ja dokumendi sisu kontrollida;
  • allkirjastage ja laadige dokument alla klikkides lehekülje lõpus oleval nupul "Laadi allkirjastatud dokument alla";
  • edastage fail e-maili aadressile info@tfbank.ee.

Kui allkirjastamisel esineb probleeme:

  • kontrollige, kas Teie sertifikaadid on kehtivad ja sisestatud koodid korrektsed;
  • kontrollige, kas konto on tasuta;
  • sulgege programm ja alustage uuesti;
  • võimaluse korral kasutage muud digitaalset allkirjastamismoodust;
  • või võtke ühendust meie klienditeenindusega, kes saab edastada allkirjastamislingi, anda nõu programmi kasutamiseks või edastada lepingu posti teel.